GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW

Wójt Gminy Stary Dzierzgoń przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdą środę
w godzinach od 8:00 do 15:00 oraz w środę po godzinach pracy po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem 55 276 14 81 lub poinformowaniu sekretariatu urzędu gminy.

URZĄD GMINY

w Starym Dzierzgoniu

B.I.P

Reklama

Herb gminy

Reklama

R.C.L

Reklama

Wrota Pomorza

Reklama

e.P.U.A.P

Reklama

Powiat Sztumski

Reklama
Reklama

BIAŁA KSIĘGA

Reklama

Dla przedsiębiorcy

Reklama
Reklama

Detektor burzy

Reklama

Krajowa mapa zagrożeń

Reklama
Wizyta Wicemarszałka Województwa Pomorskiego w Starym Dzierzgoniu Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 07 września 2017 10:46

W dniu 6 września 2017 roku w Urzędzie Gminy Stary Dzierzgoń mieliśmy zaszczyt gościć Pana Wicemarszałka Województwa Pomorskiego Krzysztofa Trawickiego, Z-cę Dyrektora Departamentu ds. Rolnictwa i Przyrody Urzędu Marszałkowskiego Pana Krzysztofa Pałkowskiego oraz Radnego Sejmiku Województwa Pomorskiego Pana Józefa Sarnowskiego. Ponadto w spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele Kół Gospodyń Wiejskich. Podczas spotkania Marszałek wręczył zaproszonym osobom nominacje do uczestnictwa w pomorskiej grupie wieńcowej, która będzie reprezentować nasz Region na Dożynkach Prezydenckich w Spale. Podczas spotkania nie zabrakło wspólnych rozmów oraz śpiewów. Poniżej fotorelacja ze spotkania.

Poprawiony: czwartek, 07 września 2017 10:51
Więcej…
 
Dożynki Stary Dzierzgoń 2017 Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 06 września 2017 12:48

 

Poprawiony: środa, 06 września 2017 12:50
 
Dożynki 2017 Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 30 sierpnia 2017 08:02

 

Poprawiony: środa, 30 sierpnia 2017 08:03
 
Ogłoszenie o Dożynkach Wojewódzkich Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 30 sierpnia 2017 08:00

 

Wójt Gminy Stary Dzierzgoń ma przyjemność poinformować, iż tegoroczne Dożynki odbędą się w dniu 10 września w Starym Dzierzgoniu. Co więcej zostaną zorganizowane wspólnie z Zarządem Województwa Pomorskiego oraz przy udziale Diecezji Elbląskiej.

Ceremonię rozpocznie Dziękczynna Msza Święta w intencji rolników o godzinie 13:00 w Kościele Wniebowstąpienia Pańskiego w Starym Dzierzgoniu, podczas której poświęcony zostanie chleb i wieńce dożynkowe. Następnie, Orkiestra Straży Granicznej z Gdańska poprowadzi korowód dożynkowy z uczestnikami Święta Plonów na teren Placu Sportowo – Rekreacyjnego przy Gminnym Centrum Kulturalno Bibliotecznym w Starym Dzierzgoniu, gdzie odbędą się dalsze uroczystości dożynkowe.

Corocznym zwyczajem w programie obchodów dożynkowych zaplanowano Wojewódzki Konkurs na Wieniec Dożynkowy. Do wykonania wieńca uczestniczącego w Konkursie mogą być użyte zboża, płody rolne, owoce, zioła i kwiaty uprawiane w regionie pomorskim. Wieniec konkursowy, mający formę korony, nie powinien przekraczać rozmiarów: wysokość do 180 cm, szerokość w podstawie oraz średnicy na całej wysokości wieńca do 150 cm. Zgłoszenia do Wojewódzkiego Konkursu na Wieniec Dożynkowy będą przyjmowane do dnia 4 września 2017 roku. Wieniec zgłoszony do Konkursu należy dostarczyć na plac przy Kościele Wniebowstąpienia Pańskiego (Stary Dzierzgoń 27, 82-450 Stary Dzierzgoń) w dniu 10 września 2017 r. do godziny 12.00. Komisja Konkursowa dokona oceny zgłoszonych wieńców poprzez wskazanie trzech najładniejszych wieńców i przyznanie I, II i III miejsca. Poniżej znajduje się regulamin konkursu.

Po uroczystych obchodach rozpocznie się ludowa biesiada z folklorystycznymi zespołami, podczas której będzie możliwość skosztowania miejscowych potraw.

 

Regulamin konkursu na Wieniec Dożynkowy

 

 

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO UCZESTNICTWA
W DOŻYNKACH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
W STARYM DZIERZGONIU.

 

Wójt Gminy Stary Dzierzgoń
Marek Turlej


 

Poprawiony: środa, 30 sierpnia 2017 08:02
 
Ogłoszenie Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 25 sierpnia 2017 11:44

HARMONOGRAM

Poprawiony: piątek, 25 sierpnia 2017 11:48
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Joomla 1.5 Templates by Joomlashack